S Kim sva uspešno prestali najino prvo tekmo in sicer 4fun ŠKD Emone. Oba teka sva bili disq, ampak je bila Kim kljub temu super za 1. tekmo (: Komaj čakam naslednje tekme, saj sva zelo uživali, z najboljšo družbo <3 
V prvem teku je bila še zelo prestrašena in mi je na štartu pobegnila v boks :'D Po tem ko sem jo šla iskati je dobro delala, vendar pa sem jaz vse uničila z vodenjem, saj sem bila po začetnem pripetljaju zelo živčna :'D 
Drugi tek je bil dosti boljši, z izjemo slaloma, pri katerem ji nisem dovolj zaupala in pustila da sama poskusi, temveč sem ji ga v celoti nakazala (-.-) ter enega hopa, kjer je dvakrat preskočila in zaradi česar sva bili disq :p 
Imam pa tudi kar nekaj slikovnega gradiva ;D Hvala Niki J. ter Barbari M. za fotografije <3




Leave a Reply.

    Avtor bloga;

    Sem Tina in sem lastnica psičke Kim. V tem blogu bom pisala novice o njej. Upam, da boste uživali ob branju :)